HELP 
Systeembeheer
  Menu - Beheer - Systeembeheer / Instellingen

E-mailadres
  • Wanneer is het is verplicht om uw e-mailadres in te vullen?
    Als u gebruik wilt maken van de mogelijkheid om facturen, Belastingdienst auditfile, aanmaningen etc. per e-mail rechtstreeks vanuit het pakket te verzenden, dan moet uw e-mailadres ingevuld zijn in het scherm Mijn gegevens. Uw e-mailadres wordt niet alleen gebruikt om bestanden naar toe te kunnen sturen, maar het wordt ook vermeld als afzender in bijvoorbeeld een per e-mail verzonden factuur.


Onderdelen beheer
Systeembeheer
  • Gebruikersbeheer
    • Nieuwe gebruikers aanmelden
    • Inloggegevens versturen naar gebruiker, naar keuze per e-mail of SMS
    • iMUIS gebruikers toegang geven tot het pakket
  • Gebruikers nu ingelogd
    • Overzicht van ingelogde gebruikers raadplegen
    • Bericht sturen naar ingelogde gebruikers
    • Gebruikers uitloggen
  • Gebruikersmonitor
    • Ontvang e-mailnotificatie op het moment dat (bepaalde) gebruikers inloggen.
  • Systeemonderhoud
    • Instellen van systeemonderhoud voor bijv. update van software.
  • Documentenbeheer
    • Beheer van documenten die door gebruikers zijn gestart via de Wachtrijmelder.
Instellingen
  • Systeeminstellingen
    • Instellingen voor de situatie waarin u iMUIS via terminal server / Citrix start rechtstreeks vanuit het pakket
  • E-mail instellingen
    • Om rechtstreeks te kunnen e-mailen vanuit het pakket dienen de gegevens voor uitgaande mail in dit scherm vastgelegd te worden.
  • Huisstijlinstellingen
    • Kleurenschema
      Stel uw eigen bedrijfskleur in als accentkleur om het pakket op uw huisstijl aan te laten sluiten.
    • Logo plaatsen
      Uw eigen logo plaatsen, dat bovenin het pakket getoond wordt.