HELP 
Mijn instelling voor relatiebeheer
  Menu - Relatiebeheer -  - Relatiebeheer - Mijn instelling

Mogelijkheden
  • Iedere medewerker kan zijn eigen relatiebeheer instelling vastleggen in het pakket.
  • De keuzes die u in dit scherm maakt en vastlegt, worden automatisch toegepast als u naar het overzicht van relatieregels gaat.
  • Het voordeel van deze werkwijze is dat u niet iedere keer een selectie hoeft te maken van de beschikbare regels, maar dat u direct met de voor u relevante regels aan de slag kunt.
  • NB Indien u toch andere regels wilt zien in het overzicht van relatieregels, dan kunt u de instellingen eenmalig wijzigen boven het overzicht van relatieregels.

Scherm
  • Groep
    Selecteer de medewerkergroep waartoe u behoort. Alleen relatieregels behorend tot deze groep zullen worden getoond in het overzicht van relatieregels.
  • Medewerker
    Selecteer hier uw gebruikersnaam. Alleen relatieregels behorend aan deze medewerker zullen worden getoond in het overzicht van relatieregels.
  • Status
    Alleen regels met de hier geselecteerde status worden getoond in het overzicht van relatieregels.
  • Sortering
    Kies hier op welke veld u de regels gesorteerd wilt hebben bij het starten van het overzicht van relatieregels.
  • Volgorde
    Kies hier of de volgorde van sorteren "oplopend" of "aflopend" moet zijn.
  • Max. regels
    Kies hier hoeveel relatieregels u maximaal wilt tonen.
  • Datumfilter
    Kies hier met welk datumfilter u de regels wilt tonen.
  • [Bewaren] en [Annuleren]
    Druk op [Bewaren] om de instellingen van bovenstaande velden vast te leggen. Deze instellingen zullen automatisch worden toegepast bij het starten van het overzicht van gegevens.
    Druk op [Annuleren] om dit scherm te verlaten zonder de instellingen te bewaren.