Menu -
Relatiebeheer - - Relatiebeheer - Mijn instelling |
Mogelijkheden
- Iedere medewerker kan zijn eigen relatiebeheer
instelling vastleggen in het pakket.
- De keuzes die u in dit scherm maakt en vastlegt, worden automatisch
toegepast als u naar het overzicht van relatieregels gaat.
- Het voordeel van deze werkwijze is dat u niet iedere keer een selectie hoeft
te maken van de beschikbare regels, maar dat u direct met de voor u relevante
regels aan de slag kunt.
- NB Indien u toch andere regels wilt zien in het overzicht van
relatieregels, dan kunt u de instellingen eenmalig wijzigen
boven het overzicht van
relatieregels.
Scherm
- Groep
Selecteer de medewerkergroep waartoe u behoort.
Alleen relatieregels behorend tot deze groep zullen worden getoond in het
overzicht van relatieregels.
- Medewerker
Selecteer hier uw gebruikersnaam. Alleen relatieregels behorend aan deze
medewerker zullen worden getoond in het overzicht van relatieregels.
- Status
Alleen regels met de hier geselecteerde status worden getoond in het overzicht
van relatieregels.
- Sortering
Kies hier op welke veld u de regels gesorteerd wilt hebben bij het starten van
het overzicht van relatieregels.
- Volgorde
Kies hier of de volgorde van sorteren "oplopend" of "aflopend" moet zijn.
- Max. regels
Kies hier hoeveel relatieregels u maximaal wilt tonen.
- Datumfilter
Kies hier met welk datumfilter u de regels wilt tonen.
- [Bewaren] en [Annuleren]
Druk op [Bewaren] om de instellingen van bovenstaande velden vast te leggen.
Deze instellingen zullen automatisch worden toegepast bij het starten van het
overzicht van gegevens.
Druk op [Annuleren] om dit scherm te verlaten zonder de instellingen te bewaren.
|