HELP 
Toegangsbeheer van relatiebeheer
  Menu - Relatiebeheer - Tabellen - Toegangsbeheer

Toegangsbeheer gebruikersrechten
  • Voor dit onderdeel van het pakket kunt u gebruikersrechten instellen. Daarmee zorgt u ervoor dat alleen geautoriseerde gebruikers toegang hebben tot "Toegangsbeheer".

Mogelijkheden
  • In dit scherm stelt u in van welke medewerkergroep(en) een medewerker lid is.
  • Medewerkers hebben binnen relatiebeheer alleen toegang tot de relatieregels voor medewerkergroepen waarvan zij lid zijn.
  • In de tabel Medewerkergroep kunnen nieuwe medewerkergroepen aangemaakt worden of bestaande medewerkergroepen gewijzigd worden.

Toegangsbeheer
  • Medewerkergroep
    Selecteer eerst de medewerkergroep waarvoor u instellingen gaat aanmaken of wijzigen. Druk op [OK] om de instellingen voor de geselecteerde medewerkergroep te tonen.
  • Medewerkers zijn "Lid" of "Geen lid" van de geselecteerde groep
    U kunt zelf kiezen welke van de beschikbare medewerkers behoren tot de geselecteerde groep.
    Gebruik de knoppen [>>] en [<<] om alle medewerkers wel of geen lid te maken van de groep.
    Gebruik de knoppen [ >] en [ <]  om de geselecteerde medewerker wel of geen lid te maken van de groep.

  • [Bewaren] en [Annuleren]
    Druk op [Bewaren] om de wijzigingen op te slaan in de medewerkergroep. De medewerker(s) waarvan het lidmaatschap van groepen is gewijzigd zien de wijzigingen de volgende keer dat zij Relatiebeheer starten.
    Druk op [Annuleren] om dit scherm te verlaten zonder de wijzigingen op te slaan.