HELP 
Geen sessiecode ontvangen
Algemene informatie, instellingen en tips

Als u geen sessiecode ontvangen heeft
E-mail
  • De sessiecodes worden verstuurd vanaf ons standaard e-mailadres [ noreply@mail.kingfinance.nl ]
  • Zorg ervoor dat u e-mail vanaf [ noreply@mail.kingfinance.nl ] kunt ontvangen. Voeg dit e-mailadres eventueel toe aan de lijst van vertrouwde adressen in uw e-mail applicatie.
  • Controleer eventueel de ongewenste e-mail of spam mappen van uw e-mail applicatie.
  • De volgende internet domeinen worden afgeraden voor het ontvangen van een sessiecode per e-mail:
    • @me.com
    • @icloud.com
  • De systeembeheerder van uw het pakket domein kan voor u een ander e-mailadres instellen als op het huidige e-mailadres geen sessiecode wordt ontvangen.
Per SMS
  • Het verzenden van een SMS duurt doorgaans enkele seconden. Door een combinatie van drukte op het netwerk en de compatibiliteit tussen de verschillende providers kan een SMS soms langer onderweg zijn.