Menu - Relatiebeheer - Relatiebeheer |
Relatiebeheer menu
- Gebruik het menu aan de linkerkant van uw scherm om snel
te wisselen tussen de verschillende onderdelen van Relatiebeheer.
- U krijgt alleen de onderdelen te zien waartoe u gebruikersrechten
heeft.
- Bij het starten van relatiebeheer toont het pakket als
eerste het overzicht van relatieregels voor de ingelogde
medewerker , waarbij "Mijn instelling" van de medewerker
opgehaald en toegepast worden.
Mogelijkheden
- Stamgegevens van relaties (debiteuren,, crediteuren en
prospects) raadplegen, onderhouden en aanvullen.
- Instellingen van relatiebeheer raadplegen, wijzigen en
aanvullen.
- Programma's en programma onderdelen van het pakket
Relatiebeheer starten.
- Debiteur en crediteur informatieschermen raadplegen.
Scherm
- Relatiebeheer
- Informatie
- Instellingen
- Tabellen
Mailmerge
Binnen het onderdeel Relatiebeheer van het pakket kunt u een brief met een vooraf vastgelegd (standaard) sjabloon sturen aan een zelf te maken selectie van relaties.
Het sjabloon bestaat uit ondermeer het invoegen van en positioneren van uw bedrijfslogo, adresgegevens van de geadresseerde, plaatsing van adres tbv envelop venster en het afdrukken onderaan de brief van uw bedrijfsgegevens.
In de tabel Mailmerge kunt u de brieven aanmaken en opmaken.
Met het programma Correspondentie kunt u een selectie van relaties maken.
Aan de selectie van relaties koppelt u vervolgens een briefsjabloon uit de tabel Mailmerge sjabloon.
U hoeft nu alleen nog de tekst van de brief in te voeren (of te kopieren en te plakken vanuit een andere applicatie).
|